lördag 31 januari 2015

Efter 22 dagar...

Utan gotti fuskade jag!!! :O

En mc flurry....

Är man så dålig som jag är just nu får man... Jag har lyckats förflytta mig från sängen till soffan tack vare alvedon o ipren. Skönt att det finns!! O nässpray! Hahaha! Ursäkta mig men hur mkt snor kan man producera liksom!!!!
Jag har verkligen legat i sängen heeeela dagen :( Va uppe en timme o låg i soffan med barnen för o mysa lite med dom. Men klara inte riktigt av ljus o ljud så la mig igen. Har sovit o varit vaken om vartannat hela dagen. Just nu känner jag mig inte så trött. Men matt... Hoppas, hoppas, HOPPAS jag är piggare i morrn!!!

Nu blir det inget mer gotti förren tidigast om två veckor när Ida fyller år. O faktiskt, det va inte såååå gott. Sött o sliskigt. Vart lite illamående. Så är inte så lockande me mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar