fredag 30 januari 2015

Ensamt...

Haft en bra o mysig dag med barnen. Va ut en sväng. Fikade hos mamma, o vid halv fyra lämnade jag av barnen hos deras farmor. Två söta gladisar!! <3 Känns alltid extra jobbigt o lämna när man varit så mkt med varandra! SAKNAR DOM JU!!!! Men de har det bra o kommer ha så roligt så! :)

Mys me världens bästa kille!! <3


O mys me världens bästa tjej!! <3

Känner mig fortfarande risig :( Blir en lugn hemma kväll me mannen. God middag, biff till mannen o lax till mig, potatisgratäng, beasås o sallad! O sen en film! :)
Har försökt fixat till mig till våran "dejt" :P

Inte sminkat mig på hela veckan. Men kladdade på lite, kan ju va trevligt o inte hela tiden se ut som ett sjukt spöke :/

Hoppas du får en trevlig fre kväll!! Jag längtar redan tills vi ska hämta barnen i morrn!! Hihihi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar