torsdag 15 januari 2015

Sånt är livet!

Upp o ned gångar hör livet till. Som min mamma säger, det är det man utvecklas av. Men alltså det är sååå svårt o tänka så när man är där. Bokade ju tid hos sjukgymn idag för det kändes inge bra. Sagt o gjort åkte jag dit till kl 14. 5-6 revben som hade hoppat ur led! Gah!!! Blir gaaaalen på detta alltså!!!!! Orkar snart inte mer... Men men! Jag vet vad det beror på. Kan bara jobba på det. Träna styrka så musklerna blir starka o orkar hålla revbenen på plats. Gå hos sjukgymn o rätta till revbenen när de hoppar ur led, o sluta stressa hela tiden, skynda på o ha så bråttom me allt! 
Just nu med det här blir det oxå väldigt jobbigt psykiskt. Att ha så här ont tar på en, att inte kunna träna gärnet, som jag verkligen vill göra, är så sjukt jobbigt!!! När man dessutom behöver loosa 20!! kg!! o inte kan röra på sig så som man skulle behöva är ju ren plåga!!! O att dessutom gå upp typ hela tiden. Hur kul liksom. Psyket testas till max om man säger så. Den där jävla mag operationen känns väldigt lockande nu alltså!!! Aja. Jag ska göra vad jag kan/orkar för att inte va för negativ här på bloggen. Men det är ju trots allt mitt liv jag skriver om. Så en del får ni nog stå ut me ändå! :/

Idag är det 6e dagen utan gotti. Det ni!! Haha! Det är bra för o va mig. Helt sjukt egentligen!! Men abstinensen är på max. Vill inget hellre än o trycka massa goooodis!!!! :P

I kväll blir det film mys me mannen. O gotti till det blir knäckemacka ;) Hahaha! 

I morrn ska det ENDAST mysas o lekas med barnen!!!!! <3

Mör o slut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar