lördag 31 januari 2015

Helt värdelöst!!!

Började känna mig sämre under natten... Vaknade i morse o mådde sämre än sämst!! :(( ÄNNU täpptare i näsan, ännu ondare i hals, huvud o kropp. O feber!!! 
F U C K!!!!! Orkar bara inte må så här längre!!! Jag som hade planer på o åka o träna i morse, det sket sig ju! Gaaaahhhh!!! Så förbannad just nu!!!! Hoppas VERKLIGEN jag är piggare tills på mån, redan varit hemma en vecka, kan ju inte va hemma ännu längre...
O vi som skulle hitta på nå skoj me barnen idag, Leos el nåt. Det är ju bara o glömma!! Blir så ledsen....
ENDA, o då menar ja verkligen ENDA positiva är att jag gått ner drygt 1.5 kg på 1.5 vecka... Ändå har jag ätit typ som jag brukar... Iof mindre portioner o inte kvällis varje kväll.
Sitter, halvligger i sängen o dricker en kopp citron te...

Det jag får i mig....

Patrik är o hämtar barnen, mina små bustroll lär dyka upp snart, längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar