måndag 12 januari 2015

Trötta barn

El en iaf ;) Det fick jätte bra o lämna barnen i morse, även om det tog sin lilla tid med allt! Dagen på jobbet gick oxå bra :) När jag kom hem hade barnen ätit middag o satt o mös o åt frukt. 
Tim va sååå trött! Är ju första dagen efter långledighet o så va det en lång dag... Är glad att jag sa att han fick sova 45 min! Va osäker på hur vi skulle göra då han antingen inte sover alls hemma el 30 min. Men det är ju ett helt annat tempo på förskolan. La dom lite tidigare o kl 19.10 sov han! Inget bök i kväll. De behövdes i säng i tid då vi ska upp ännu tidigare i morrn. Ida vet ja ej om hon somnat än...
Jag va hungrig när jag kom hem från jobbet. Som tur va hade jag med mig den godaste fisk rätten hem så jag har precis ätit....

Så himla gott! Fuskade o tog sista skvätten me Cola zero, så är den borta ;)

Har tagit mig en skön dusch o tittar nu på ett avsnitt av Teen Mom. Sen ska det vikas tvätt o hängas tvätt. I morrn tänker jag INTE tvätta!!! Hahaha! Sen ska jag faktiskt krypa upp i soffan me min bok o tända ljus :)

I morrn blir det nog en lite stressig morgon... Lovade barnen att de kunde få ära frukost hemma, känns så onödigt o lämna dom till 7.15 när jag kan lämna dom 7.40. Men då gäller det att de sitter vid frukost bordet strax innan kl 7, får se hur det går ;) Men de fick välja, o jag förstår att de vill äta hemma, om de själva får välja ;) Jag ska sen va hos sjukgymn kl 8. Så kommer nog inte till jobbet förren runt 9.30... 1.5 timme senare. Men det är som det är! Slutar sedan 14.30 o får då äntligen åka o hämta mina älsklingar o komma hem o goooosa!!!! :D
Sen kommer mannen hem. Trots att det bara är en natt så saknas han här hemma!!!! Ida pratade med honom i telefonen. Lät så himla gulligt!! <3

Nej, dax o ta tag i tråk görat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar