måndag 19 januari 2015

Sjukt!

I morse hade vi en lugn morgon där allt klaffade o vi slapp stress. Skönt!! Jag kom 10 min tidigare o hann ta en kopp kaffe i lugn o ro. Sen fick jag höra att det inte va så många barn på jobbet, många som va sjuka. Vilket brukar innebära typ 14 barn ist för 19. Det va SJU barn där. Jisses!! Så många sjuka har vi inte haft förr!! Jag har ju känt mig krasslig i helgen. O har idag haft fruktansvärt ont i kroppen (förutom mina revben, skulle gissa på två som hoppat ur led) känt av bihålorna, ögonen, näsan o halsen :( Så att träna efter jobbet fanns inte på kartan. Va glad att jag orkade dagen... Ska jag bli sjuk får det gärna bryta ut nu!! Men helst försvinna!!!! Åkte till mamma o pappa efter jobbet o hämtade nycklarna till Amandas bil (som jag ska låna i morrn) flyttade lite bilbarnstolar o åkte hem. Hann mysa me barnen en halvtimme innan jag la dom. Tog mig en dusch o åt en sen middag o sitter nu uppkrupen i soffan...

En inte alltför pigg selfie :P

Ska titta på Teen Mom, fixa lite till morgondagen o sen soooova!!!!

I morrn är det fullt ös från tidig morgon till sen kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar