lördag 10 januari 2015

Myyyys!!! O plåga!!!

Hahaha! Passande rubrik ;)
Vi åt en mysig middag tillsammans...

Tråkigt nog är mannen lite krasslig. Ligger mest i soffan o huttrar, stackarn :( Så han åt lite o va sen tvungen att lägga sig...

Ida älskar verkligen tacos! Hon rör ihop allt o äter sedan me tortilla o ost chips, o mycket äter hon :) Tim är mindre förtjust. Men äter lite iaf! Jag röjde undan efter middagen, plockade in barnens leksaker i deras rum o gjorde lite fint där inne. Hängde sedan 4e maskinen tvätt. Phu! 3-4 maskiner kvar, sen är vi i kapp!
Efter det släckte jag ner o tände lite ljus. Hällde upp barnens godis i varsin skål (därav rubriken me plåga) sitter me ett barn på varje sida som äter godis, det luktar såååå gott!! O i deras gott o blandat påse låg det ju lakrits, vilket barnen inte äter men jag äääälskar!!! Vet ni vad jag gjorde med det?? KASTADE :O Kan ju inte ha det hemma, är rädd att inte kunna låta bli! Så nu myser vi till Pettson o Findus....

<3


<3


Jag har satt på mig raggisar o en stoooor mysig tröja!! Älskar sånna här kvällar med mina älsklingar <3 Önskar ju dock att mannen mådde bättre....

Har även hunnit fylla i kalendern me mina jobbtider o barnens "dagis" tider. O lite annat som är inbokat!

Nu ska jag fortsätta myyyysa!!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar