tisdag 27 januari 2015

Someone's watching me when i'm sleeping!!

Detta har varit min utsikt uppe i taket i några nätter nu....

The pirats is watching, moahahahaaa!!!! Hahaha! :P

En av ballongerna Tim fick när han fyllde år ;) snöret har gått av o så hamnade ballongen här, tur det är mörkt när man sover ;)
Jag trodde jag va på bättringsvägen. Men efter att ha varit ute me barnen, o den fighten som vart ( hatar sånt, spelar ingen roll vad man gör så får man dåligt samvete efter, även om man inte hade kunnat göra så mkt annorlunda...) o laga matvart jag helt slut. La mig på soffan efter att jag tagit hand om disken medan mannen fixade barnen. När han läste för dom i deras rum somnade jag o sov en timme, till kl åtta. Båda barnen sov då, vilket jag förstod då Tim va så trött stackarn!! Nu har jag lagt mig i sängen, känner mig fortfarande trött o slut. Blir hemma i morrn me... Suck! Det är så fruktansvärt jobbigt o va sjuk själv för man vet att det kommer att komma vab dagar oxå... Hoppas jag kan o orkar jobba på tors... Är inte lätt o va halvrisig o jobba me barn, man blir snabbt slut! 

Blir nog godnatt snart skulle jag tro....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar