tisdag 27 januari 2015

Så illa tvungen..

Visst, frisk luft är bra när man är sjuk. Men jag tycker att det räcker me att jag lämnar o hämtar barnen. Men de har för andra dagen i rad varit inne. De är ute mellan 7.45-9 o sen om de ska på utflykt el nåt. Nu när jag lämnar till 9-9.30 så får de alltså inte komma ut. Självklart behöva båda det, men framför allt bustrollet Tim! Han klättrar på väggarna annars. Så jag, sjuk, fick ju snällt klä på mig o gå ut me barnen när vi kom hem. Gick väl sådär me en tröttis (som heller inte sovit idag = en vääääldigt livlig liten kille) o en som bara bestämt sig för o va sur. Efter att jag ledsnat o tillslut fick bära in först en Tim som skrek o viftade me armar för han va så trött o en Ida som jag fick halv bära in, vad hände liksom?, va jag helt slut när vi kom in efter att ha varit ute i typ 50 min. Kroppen värker!! Slängde upp en maskin tvätt på ställningen o fick hjälp av Ida o plocka ur diskmaskinen. Sitter nu i soffan o tittar på Frost me barnen... Måste ladda inför o laga middag... Ingen ork egentligen. Men äta måste vi ju...

En kille som alltid ska lipa när man tar kort :P


Hann inte få nån sol på oss... Me. Man såg den där borta i horisonten...

Idag är jag EXTRA sugen på godis!!! Giv mig styrka!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar