fredag 23 januari 2015

1 av 2

Köpte mig ett handledsstöd idag, det är sånt me metallskrot i så jag ej ska kunna böja in händerna....

Ska köpa en till till nästa hand nästa månad ;)

Med det sagt går jag faktiskt o lägger mig! Sötsuget har legat på topp idag, har verkligen fått kämpat idag! Så det är lika bra man lägger sig ;) Köpte kakor till mig o mannen, ja andra får ju oxå äta, som är helt utan socker. Dom är goda oxå vet jag ;) De är endast till för sånna här kalas tillfällen. Som att vi dricker Cola zero o inte vanlig Cola kan det nog jämföras me. O Cola dricks endast på helgen. Dessa kakor ska inte ätas varje helg el så, måste få bort det beroendet att alltid ha nåt gott till kaffet. Aja, kom in på sidospår där, men det hade me sötsuget att göra... Huvudet o kroppen värker. O det värsta me nässpray beroende är är att det knappt hjälper när man är förkyld på riktigt. Man får pumpa heeela tiden då... Gah!!! En spray o sen sova ;)

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar