fredag 2 januari 2015

Sista bilden på granen, el?

Den är ju så fiiiin....

O det är ju såååå mysigt!!! O me all annan belysning oxå så som adventsljusstakar o stjärnor....

Men snart ska det bort... Känns trist :( Fast jag tog upp allt till 1a advent så känns det som om jag nyss pyntade... Jag hade först tänkt ta bort allt innan vi åkte. Men insåg att det blir lite för stressigt. O jag vill ju inte ta bort det än. Så bestämde oss för o ta det nästa helg, då det faktiskt är tjugondagknut o julen ska ut! Vi kommer ju hem Tors kväll, så tänkte packa upp o tvätta på fredagen så får ja se om jag börjar redan då o plocka undan julgrejorna el om jag tar det på lördagen. Får se!
I morrn ska det iaf handlas, packas MASSOR o dammsugas o fixa så det är fint när vi kommer hem sen på torsdagen :) I övermorgon åker vi!!!! :D Ska bli sååå kul o mysigt!!!!!
Nu borde jag ju gå o lägga mig... Men så skönt o bara sitta här i sin ensamhet (ja, IBLAND är det faktiskt det!) me tända ljus o slö titta på Die Hard ;)

Lägger mig, om en liiiiiten stund :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar