fredag 23 januari 2015

Varför är det så?

Efter frukosten slängde jag in en maskin tvätt o vek det som hängde på ställningen. Under tiden drog nog barnen fram halva deras rum ut i vardagsrummet, men jag lät de hållas då de lekte så himla bra! När jag gjort det jag skulle o äntligen la mig på soffan ja då kunde de inte hålla sams el bara klängde på mig. Så är det ALLTID när jag ska försöka vila... Gav upp efter ett tag o hängde tvätten. O slängde in en ny maskin. Sen fick barnen minsann plocka undan ALLT de dragit fram, både i vardagsrum, kök o i deras rum. Sen käkade vi lunch....

Jag åt gårdagens fisk o potatis soppa, kryddade den lite mer o vart ännu mer yammie!!! :) Barnen valde o äta nåt annat ;)

La Tim o röjde undan i köket o hängde andra maskinen me tvätt... Han har inte somnat än, typiskt!! Jag vill bara lägga mig nu!! Ska kika in till honom snart o har han somnat bäddar jag ner mig i soffan en stund. När han vaknat ska det dammsugas o dammas. O badrummet ska städas. Bäst o försöka vila när man kan så man orkar...

Tim valde kläder sj idag....

Min stiliga kille <3 Fin byxor o skjorta ;)


Han ville att pappa skulle komma hem så han fick visa sin skjorta <3 hihi!

Nu sover han!!! :D Hitta nåt som sysselsätter Ida så jag kan passa på o vila ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar