fredag 16 januari 2015

En alldeles för tidig morgon.. Snaaaark!!

IVid halv sju vaknade Tim, Ida vid sju. De gick upp o dukade fram frukost på en gång. Yepp, mina barn har visst lärt sig det... Patrik hjälpte dom o ber mackorna sen åkte han. Jag har gått upp o hjälpt dom fylla på med juice. Men alltså jag är sååå trött!!!! O ont i halsen :( Piss väder är det ute oxå... Bläää!!! Idag blir det en lugn mys dag! När barnen ätit upp ska jag slå igång en film åt dom o lägga mig i sängen o halv slumra :P 
De brukar inte äta så här tidigt, men de va tydligen hungriga...

Tydligen är det denna film som gäller idag på morgonen ;) De såg den igår kväll me o bestämde att de skulle se den nu på morgonen me :)

Jag återkommer väl nåt under dagen skulle jag tro ;)

Hoppas du får en bra fredag. Det tänker jag ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar