fredag 9 januari 2015

Tjohej!!

Oj vad jag hann me mkt idag ändå! Efter förr förra inlägget vaknade Tim. Mös en stund i soffan....

Nyvaken gobulle ;)

När vi hade gosat klart bytte jag våra sängkläder. Sen satte jag igång o ta undan alla julsaker, hämtade först in kartongerna o så fick jag hjälp av barnen att plocka undan allt. Barnen va snabba o sprang hit o dit o plockade tomtar! Allt hann bli klart. Bara granen kvar som ska ner i kartongen, allt på den är nerpackat, men själva granen får mannen ta ;) Det 
blir så tomt när man tar undan allt o på ett sett så fint. Blir vårigt, o så är det ändå så långt kvar till våren....

När mannen kom hem åkte han o lämnade barnen hos deras farmor, som de längtat!! Jag gick till affären för o handla lite grejor till middagen. Gick även in på MM o köpte fina servetter o ha framme :) När jag kom hem därifrån duschade jag o sen fixade jag middag...

Min pastasås, färsk pasta o sallad. Mums!!!

Medan vi åt började vi titta på Konungens återkomst. Vilket vi fortfarande tittar på men har tagit en paus för o ta hand om disken. Vi ska strax fortsätta o titta! :) Vi ska ju försöka sockeravvänja oss (alltså gotti o allt sånt) så i kväll blir det nada godis. Gissa om godissuget är maxat??!! Sitter bara o vill ha godis. Men NEJ!!!! Men lite Cola zero blir det allt :/ Ska hålla oss till helger bär det gäller det...
Hoppas du får en bra lördags kväll!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar