söndag 1 februari 2015

Sjukuppdatering

Läget är lika. Sängliggandes idag. Jag orkar ta mig upp o sitta/ligga i soffan en stund om jag tagit alvedon o ipren. Kan andas i näsan om jag har nässpray typ hela tiden... Har skit ont i halsen, mest på ena sidan... Ringde min chef o sa att jag blir hemma mån o tis... Så jäkla trist!!!
Detta är min utsikt de senaste dagarna...

Öppen el stängd dörr....

Patrik tog me båda barnen till Leos för ett tag sen. Imponerande att han åker dit sj me båda. Dock springer de överallt så helt full koll har han inte. Känns inge bra, nervös mamma här hemma!! :/ Har fått en uppdatering att, trots att de försvinner me jämna mellan rum, det går bra. De har jätte kul o springer som galningar!! Hahaha! Jag är bara så jätte ledsen att jag inte kunde följa me :(( Känns så jävla tråkigt!!!!! Vill va me mina älsklingar ju....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar