onsdag 28 januari 2015

Ändrade planer...

Tog oss iväg i tid idag o va på fsk bara för o vända... Fick höra av Tims fröken att vinterkräksjukan/magsjukan börjat gå!! :(( Flera personal o barn hade kräkts i natt, o en personal där på morgonen :(( Övervägde först o lämna dom ändå, tänkte att skadan säkert redan är skedd ändå. Men samtidigt smittar det genom vätska o ej luft. Så de KAN ha klarat sig o den möjligheten avgjorde saken o barnen fick följa med hem igen. Risken är ju faktiskt större o bli smittade om de är där. Om nåt barn kräks där så kan de ju bli smittade. O är det nåt jag HATAR är det vinterkräksjuka/magsjuka!!! Nu när jag ändå skulle va hemma idag o i morrn så har de ju MÖJLIGHETEN att va hemma de me. Så dom fick ta helg redan nu. Jag mår fortfarande inge bra o vill helst bara ligga i soffan... Får göra det de stunder det går. Har precis fått i mig lite frukost...

Första koppen kaffe på två dagar. Gott på ett sätt men ändå inte, för halsen....

Nu håller vi tummarna för att vi slipper kräksjukan o att jag blir frisk!! Vill inte behöva ställa in alla roliga helgplaner....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar