onsdag 14 januari 2015

Helt sjukt!!!

För andra dagen i rad känner jag mig sjukligt trött!!! Så fort jag har jobbat några dagar så kommer denna trötthet. O halsont. Förra våren o i höstas har jag haft ont i halsen mer el mindre hela tiden. Under sommaren när jag hade semester hade jag inte alls ont i halsen. O nu när jag jobbat i tre dagar så har jag ont i halsen igen... Suck!!! Så jäkla drygt!!! Det gick iaf bra o jobba idag. Hämtade barnen o ett barn plus ;) Men det gick jätte bra! De hann leka här hemma i två timmar. Lisa kom typ strax efter kl fem o så snackade vi till halv sex. Så middagen vart lite sen, men det funkade det me ;)

Nu är det en dag kvar av denna vecka. Skönt! Det känns att man varit ledig ett tag o när kl ringer på morgonen är man bra trött!!! I morse låg Tim på madrass inne hos oss (han kom in i natt) o så hör jag att han slår i våran säng (o det brukar de båda göra ibland) han vart lite ledsen så han fick komma upp i våran säng, han va lite ledsen ett tag o så slutade han. Jag gick upp o när jag står i badrummet o fixar mig så kommer han in, då ser jag att han blödigt näsblod. Stackarn!! Såg sen att han slagit i kanten på sängen lite då det är lite blod där, o även ett par droppar i sängen. Ändå så sa han inte så mycket. Min lilla kille <3

I morrn behöver jag åka en timme tidigare från jobbet, vid halv två, har bokat en tid hos min sjukgymn kl två. Bokade in det igår när det kom in en återbudstid (jag hade tur, brukar va svårt o få tid) har så ont igen. Bättre o åka dit o ta det säkra före det osäkra o kolla om det är nåt revben IGEN el nå annat. Suck!!!! Är så förbannat jävla less!!!!! Men men...
Sen tänker jag bara ta det lugnt o mysa med mina hjärtan när jag hämtat dom. De ska badas o middagen ska lagas, annars tänker jag bara va o mysa me dom!

Tim hade som tur va somnat idag på förskolan. Ändå va han trött. Men kan bara tänka mig hur det hade varit om han inte sovit! Ida har oxå varit riktigt trött i kväll. De ligger tysta i sina sängar, men tror inte de somnat riktigt än....
Ta mig lite te mot halsen kanske...

En selfie. Måste färga utväxten... Hahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar