fredag 2 januari 2015

Utslagen i soffan...

Snart iaf! Vart aldrig nån vila tidigare. Ida ville spela spel hela familjen o det kunde jag ju inte tacka nej till. Sen hängde jag tvätt. Sen va det dax o åka. Hämtade ut paketet o åkte sedan till Gränby. Jag o Sara satt o pratade i TRE timmar. O det kändes som en timme. Tiden gick alldeles för fort! Åt gjorde vi oxå ;) 
När jag kom hem drog mannen iväg, han lär jag inte se mer i kväll :P Jag tänkte ta mig en dusch, krypa upp i soffan o titta på ett avsnitt av Teen Mom. Men barnen sover fortfarande inte!! :O de sover ju längre på morgonen. Men inte sååå länge. O Tim sover ju inte ens på dagen... Jobbigt när de ligger i ett par timmar vakna o ropar om en det ena o en det andra... Suck! Tänkte faktiskt sedan jag kollat på Teen Mom, kolla igenom pack listan o sedan sova. Komma i säng i tid! Lär ju va jag som får gå upp tidigt i morrn ;)

Hoppas du har en trevlig kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar