onsdag 21 januari 2015

Hemma tidigt...

Åkte från jobbet vid ett tiden idag. Kom ju aldrig iväg tidigare igår o idag känner jag mig fortfarande sådär... Antalet barn på jobbet har varit som tidigare så det har varit lugnt. Har hunnit med en del praktiska saker, vilket varit skönt. Men som sagt, åkte tidigare så hämtade barnen vid halv två. Tim vaknade precis när jag kom! Ida va lite ledsen i morse o tyckte inte vi hade hunnit mysa på morgonen. Men ni hinner vi me massor av mys!!! <3 
När vi kom hem åt vi mellis o hade tända ljus :) Jag tänkte lägga mig på soffan o vila men Tim ville så gärna bada o han brukar man få övertala när man ska göra det (förutom i badhuset dårå ;) ) Det är ändå deras bad dag i morrn så han får bada nu ist, o Ida i morrn ;) Hon ville inte nu utan i morrn ist! Så nu sitter jag här bredvid honom när han badar. Ida leker på i deras rum. När han badat klart däremot, då ska jag bara vika tvätt o plocka ur o i diskmaskinen o SEN vila en stund på soffan innan middagen ska lagas. Om jag hinner ;) Tanken va att jag skulle ha tränat i kväll, men det måste jag nog slopa :( Vill ju så gärna träna nu!!! Snart skiter jag i allt vad sjuk heter o tränar ändå. Kan hända att jag åker o testar liiiite. Får se. Annars får det bli i morrn. Det bryter liksom aldrig riktigt ut. O det är sååå frustrerande!!! Känner ju att jag har nåt skit i kroppen. Det är bara o fortsätta kämpa på!!
Kosten har jag gjort stor förändring me. Så där bör nåt hända, lite iaf, tycker man... Men me erfarenhet så brukar inte det hjälpa för mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar