lördag 17 januari 2015

Säger godnatt!

Nu ger jag upp! Ögonen har gått i kors länge nu :P Höll på o somna i soffan för en timme sedan, men då dukade mannen upp detta....

Ost, kex, vindruvor....


O detta dessert vin... Kostar drygt 300 kr på bolaget, o det är hälften av en vanlig flaska vin = typ ett glad var. Hade höga förhoppningar. Men FY FAN va äckligt!!!! Ursäkta mig men det smakade typ socker vatten el nåt, sååååå sött (så man trodde ju att man skulle gilla det ju) men alltså NEJ! Det va tur det va en julklapp ;)

Barnen va svår sövda o somnade nog inte förren närmare nio tiden. Så drygt, Tim hade somnat sen hör jag hur han skrattar, går in o då står Ida o kittlar honom??!! Wtf!!!! Hahaha, han skattade ju så härligt men vart lite arg på Ida faktiskt. Han hade ju trots allt somnat!! Så då höll ju han sig vaken ett tag till...

Nej, jag ska ju upp me barnen först i morrn. O trots att de somnade sent så tror jag inte de sover längre i morrn, det brukar va tvärtom :/ Så ska ta o gå o knoppa nu. Förhoppningsvis så sover jag gött nu när jag är så slut. Men samtidigt värker ju kroppen som f**!!! Kan knappt röra mig :( Men vad gör man inte för sina älsklingar <3 Då är det värt o lida ;) Får se hur det känns i morrn...

Godnatt på er!!! Hoppas ni haft en underbar dag med nära o kära! Det har jag definitivt haft!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar