lördag 10 januari 2015

Medan snön vräker ner...

Barnen leker för fullt med dockskåpet. De fick med sig lite grejor till det hem från farmor :)
Jag tar mig en kopp kaffe medan...

:)


Syns inte på bilden, men ute vräker snön ner o det blåser. Mysigt o sitta här inne efter man varit ute en stund.

Ser fram emot våran taco middag o sen en mysig film kväll med barnen. Det blir Pettson o Findus (den Ida o jag gick på bio o såg) Barnen har sparat godis till filmen. Sj får man ju va utan....

Träningen gick iaf bra! Försökte ta det lugnt o inte känna mig stressad, då gick det bättre. Kanske är träning på kvällen bättre för mig då jag kan ta det lugnt efteråt o kroppen får vila under natten. Kanske inte så bra för min kropp i dagsläget att träna o sen åka o jobba. Får se hur jag ska lägga upp detta! 
Köpte mig en keso me bär efter träningen...

Va hungrig! O handla när man är hungrig är ingen bra idé!

När jag hade handlat klart kom mannen o barnen, tajmat! Så vi åkte hem o här är vi nu... Blir snart till o sätta igång me middagen! 
Ska njuta av denna lediga lördagskväll me mina älsklingar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar