fredag 9 januari 2015

Godmorgon fredag!

Denna morgon är seg känner jag. Ida vaknade vid sju o Tim nyss. Patrik cyklade till jobbet för ett tag sedan. Jag ligger här på min plats i sängen....

Barnen sitter o tittar på Jake o Piraterna....

Jag har sovit mkt bättre i natt. Så skönt! Har bara vaknat ett par gånger! Ändå är jag såååå trött!! Iof så har det varit några intensiva dagar, o dålig sömn på det, så det är inte så konstigt! 
Vad händer idag då? Först blir det en lugn morgon. Vid 9.45 kommer mamma o pappa o passar barnen o jag åker till den där hälsosköterskan (dietist el vad det är) ska bli spännande o se vad hon säger. Om hon kan hjälpa mig o på vilket sätt! När jag kommer hem därifrån är det lunch dax. Sen tänkte jag sätta igång o städa undan julen! Jag älskar ju julen. O innan vi åkte tänkte jag städa undan den men kände mig inte redo, det är ju såååå mysigt!!!! Men nu känner jag att jag kan va utan. Vill göra det mysigt utan jul pyntet. Så det är mitt projekt i em. O det räcker nog ;) När Patrik kommer hem från jobbet ska han skjutsa barnen till deras farmor där de ska sova. De ville så gärna det o ser verkligen fram emot det! :) 
Så jag o Patrik kör nog på sista Sagan om ringen filmen, Konungens återkomst, i kväll ;) Har ju sovmorgon i morrn. Ska bli sååå skönt!! "Offrade" ju min förra lördagen då Patrik va ut på fredagen, så denna kommer välbehövligt! När vi vaknat o käkat frulle hämtar vi barnen, runt lunch för deras del kanske ;) Men vill spendera de sista lediga dagarna med dom <3 
Ligga o dra mig en stund, sen upp o starta en maskin tvätt, käka frulle o fixa iordning oss! 
Hoppas du får en bra.... Fredag är det idag ja! Hoppas du får en bra fredag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar