söndag 25 januari 2015

Dag 16....

Utan gotti. Idag har suget varit enormt!!! Men nu har jag lyckats hålla mig i drygt två veckor. Ska kämpa på!! Vet inte hur länge jag ska hålla detta. Men kämpar så länge jag kan!
Astman vill inte ge me sig o jag har fått en rethosta, drygt!!! Revbenen gör ONT!! Kan knappt ligga el stå för det värker så!! Hade tid hos sjukgymn på tid kl 18 men fick sms att hon va sjuk. Jag har nu inte tid förren fre NÄSTA vecka. Fattar inte hur jag ska kunna gå så här i nästan 2 veckor till, det går inte!!!! Får se hur det löser sig...
Bävar inför morgondagen. Måste ju först lämna Ida på förskolan, vilket hon tydligt har påpekat för mig att hon INTE gillar!! Hon kommer skrika o springa efter mig. Tack för det liksom... Som om det inte vore tillräckligt jobbigt för mig ändå... Jag mår illa o har ångest över att jag måste lämna henne o ta me Tim, kommer ju tillbaka me honom efter en timme. Men det är jobbigt nog ändå... Ska jag ta me henne? Är det rättvist mot Tim? Får se hur jag gör i morrn bitti, hur det känns då... Hon måste ju lära sig oxå antar jag..
Ne, ska väl fixa o förbereda inför morgondagen o hålla tummarna för att jag får lite sömn i natt. Patrik har försökt knäcka till revben, men tror inte det lyckades denna gång :(

Idag har jag verkligen haft en neredag... Tur man har de finaste barnen som förgyller dagarna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar