tisdag 20 januari 2015

Det är bara o kämpa!!!

Dagen har rullat på. Idag hade vi endast 5 barn... Jag åkte en kvart tidigare från jobbet då jag fortfarande känner mig krasslig.... Va vaken några timmar i natt då Tim först vakande o va vaken ett tag o sen Ida o va vaken ett tag. Jag la mig tillslut i soffan vid fyra tiden o fick då ngr timmars sömn. Men va allt annat än pigg när jag vaknade..
Hämtade barnen o tänkte jag skulle hem o vila men det hanns inte me. Skrev en matnota, tog hand om tvätt, disk o sen kom Patrik hem redan tjugo i fem (han hade varit iväg på en grej) men då tog han notan o kastade sig iväg till kvantum. Jag o barnen åt middag, Patrik kom hem vid tjugo i sex o då åkte jag iväg till sjukgymn, ett revben denna gång som hade hoppat ur led. O så fick jag ackupunktur. Sprang in på Willys en snabbis på vägen hem, åkte o lämnade Amanda bil som jag hade lånat, gick hem. Mötte mannen i dörren som skulle iväg o träffa Stefan. Så det vart till o lägga barn för mig på en gång. Tog nig sedan en dusch o nu sitter jag här helt utslagen i soffan. Ska ta mig en kvälls fika (kvarg el mörk surdegsmacka) o sen gå o knoppa... Tar en dag i taget, så detta ska jag nog orka ;) 
Dag 11 utan gotti....

Tjohoooo!!! Vi kör på ytterligare en slut selfie :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar