onsdag 28 januari 2015

Är huvudet dumt får kroppen lida...

Detta är gårdagen:

Har gjort på tok för mkt idag! Är helt slut!!! Ont i kroppen så höger arm skakar, orkar knappt lyfta den... Bäddat rent i alla sängar, hängt två maskiner tvätt o vikt en. Plockat o dammsugit, o städat badrummet... Saker man INTE ska göra när man är sjuk!!! Va ett bevis på att jag inte är frisk än! Vill bara däcka i soffan nu... Men det blir till o kämpa på några timmar till... Detta va tvunget till att göras, idag, i morrn el på fre. Nu är det gjort! Nu kan jag vila o ta det lugnt tors o fre... O hoppas på o bli frisk!! Mår lite illa faktiskt :/ Men är nog bara inbillning... Hoppas...

Mysigt me renbäddat!


:)

Har badat barnen, sen va det dax för middag. Va schysst mot mannen o barnen idag...

Ugnsfalu, jag HATAR korv. Så det vart lite sås för min del...

O så hemmagjord potatismos :) Den vart riktigt god!

Sen flöt resten av kvällen på. När barnen hade somnat vart det film mys me mannen. Ett litet halvt glas Cola zero (typ 1 dl) o två nävar popcorn åt jag. Sen fick det räcka. *klapp på axeln* haha! Hade ätit en kvarg innan oxå (eftersom jag inte åt korven behövde jag proteinet!)

Har lagt mig nu o kl är närmare halv tolv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar