lördag 17 januari 2015

Baaaad!!!

Vid två anlände vi till Fyrishov o strax efter kl sex åkte vi hem. Nästan 4 timmars badande. Phu! De va full fart på dom heeela tiden! Jag va mest me Tim då han är lättast, o jag tänkte lugnast, men icke! Hahaha! Som han röjde på!! Vet inte hur många gånger vi åkte de stora rutschkanorna!!! Ida va mer el mindre under vattnet. O Tim som gjorde illa sig en gång förut när han hoppade i vattnet (kanske typ 1-1.5 år sedan) har inte gillat o hoppat sedan dess. Men nu, efter nån timme, så hoppade han för fullt! När han höll mig i handen dårå ;) Tom så han kom under vattnet o det tyckte han va kul! Han har ofta hängt på nån när han badat, el gått på bottnen. Men jag fick honom till o ligga på mage o sparka me benen o armarna o ta sig framåt! :) Båda gör stora framsteg hela tiden. Så kul!!! :) 

<3

På väg hem därifrån körde vi förbi h-stams torg så fick barnen köpa lördagsgodis. De sitter nu o myser framför Pippi o äter det... När Pippi är slut är det bums i säng! Tim sov nästan 1.5 timme på dan idag o Ida sov nog kanske 40-45 min. Otroligt att hon somnade!!! Men det va välbehövligt! Jag har ont. Tror på ett av revbenen på vänster sida :/ Men va fan! Man måste ju få ha kul me barnen!!! Jag har även ont i fogarna???! :O O knäna :/ Vikten som gör det... Så surt!! Men oxå motiverande på nåt konstigt sätt! Kunde motstå o köpa godis i affären fast ja är såååå hungrig. Även när Ida tryckte upp en godis mot min mun, el när jag hällde upp i deras skålar... Chokladen... Mmmm!!! Men NEJ!!!
Håller på o kokar sushi ris. Det tänker jag äta när barnen lagt sig!! O så ska vi titta på en film :)
Jag är heeelt slut! Man blir ju det av o bada. Samtidigt är det skönt på ett sätt!!

Trevlig lördagskväll på dig!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar