måndag 26 januari 2015

När allt bara känns skit!!

Jag har kämpat länge nu, gett mig fan på att inte hamna i den där "allt är skit svackan" men jag är där. Blir så jävla less!!! Blir så arg på min kropp. Vad har jag gjort för fel för att den ska hata mig så??!! Vill va FRISK O PIGG!!! Orkar bara inte detta just nu... Allt blir så jobbigt. Vill bara att livet ska rulla på... Vet att det har upp o nedgångar. Men va fan, flera månaders nedgångar, är det det jag förtjänar??? Har svårt att glädjas åt det som är roligt i livet just nu. Stänger mig inne. Hatar allt bara just nu... 
Fick huvudvärk från helvetet i em o när Patrik kom hem från jobbet gick jag o la mig. Har provat värktabletter, mina mot spänningshuvudvärk/migrän. Men de har inte hjälp ett skit. Har så ont så jag mår illa!!! Det snurrar o flimmrar framför ögonen... 
Patrik drog iväg strax innan läggdags för barnen. Han hade då lagat mat i 1.5 timme (ingen hit en vardag kanske) men det vart jätte gott!! Han röjde sedan undan efter middag o borstade barnens tänder o bytte om till pyjamas på dom. Men som vanligt när jag lägger bråkade dom me mig. Det är det ena efter det andra. Efter att jag blivit ledsen för jag inte orkade mer kommer det dåliga samvetet fram. Det är inte deras fel! Samtidigt måste de lära sig o förstå när det inte går o hålla på o bråka sådär, när man förklarat att man inte mår bra... Som tur va tog de inte åt sig. De är oxå dom som gör att man orkar hålla huvudet ovanför vattenytan me deras busigheter...

Tim har min mössa o sjal på sig, o mina sockar som vantar ;)


Här har han bytt till Idas keps...


Ida har min mössa, tröja o sjal, o Patriks byxor! Haha! 


Så jävla söt!!!!!!

Mannen är oxå en klippa. Säger åt mig att lägga mig ner så tar han hand om ALLT! O det gör han! Bara middagen som vi fått två dagar i rad nu, han kan!! Igår fick vi fläskfilégryta som va jätte god!!  O idag fläskkotletter (han biff dårå ;) ) Ida åt 1.5 fläskkotlett!! :O Så himla kul o se! Hon va dock inte så förtjust i potatisslantarna ;) Tim åt av allt! 
De är mina tre kärlekar de, Ida, Tim o Patrik. De är mitt ALLT!! Älskar dom oändligt mkt!! <3 De är de finaste som finns!!!!

Ligger här nu i soffan o halvslumrar....

Det syns på mig att huvudvärken tar på mig... Blääää!!!!

Har massa roligt inplanerat i helgen så måste bli frisk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar