måndag 26 januari 2015

Heeelt slut!!!

Vaknade i morse o va snuvigare, hostigare o hade fruktansvärt ont i kroppen!! Masade mig upp o vi fixade i ordning oss här hemma. Åt frukost. Men kände mig fortfarande inte piggare. Gjorde jag inget frös jag o så fort jag gjorde nåt började jag svettas. Så bestämde mig. Ringde jobbet o sjukanmälde mig idag o i morrn. Jag behöver VILA! Det tog emot men det funkar inte o jobba me barn om man mår så här... Bestämde mig oxå för o ta me Ida på 3-års kontrollen då jag inte orkade åka hit o dit. Va inga problem me kontrollen. Allt såg så fint ut så!! Ida fick dock ett utbrott o tyckte det va tråkigt så båda drog ut från rummet... Suck!! Men annars gick det bra. Lämnade dom på fsk o kom hem för ca en timme sedan. Totalt slut!!!! Tog mig två riskakor o ett glas juice....

O så har jag tagit alvedon o ipren...

Ska krypa upp med filt i soffan o vila nu. Ska bli så skönt!! Dock värker kroppen o inte blir det bättre för att man ligger :(

Hoppas du mår bra o får en bra start på denna vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar