fredag 16 januari 2015

Allt i lugn takt...

Försöker verkligen o ta det lugnt, inte skynda på när jag gör nåt. 
När jag hade hjälpt barnen me frukosten så mös de till tingeling medan jag halv slumrade. Sen har jag ätit frukost. Vikt tvätt o går mest o små plockar o donar... Känner mig verkligen inte alls på hugget idag. Halsen är sisådär, huvudet o kroppen värker, små snorig o frusen. Skulle bara vilja krypa ner under en filt i soffan. Men om typ 8 timmar får jag det ;) Barnen leker på....

De leker hur bra som helt tillsammans. Jag får rycka in då o då, så som det brukar kunna va.

Ska strax fixa lunch till barnen. Sen skatim sova en liten stund. Då tänker jag mysa me Ida o äta min lunch ;)
När Tim vaknat är planen att vi ska ta oss en promenad till affären o handla frukt. Barnen har önskat vindruvor o äpplen ;)
Dax o fixa lunchen dårå!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar