fredag 9 januari 2015

En fredag som går på tok för fort!!!

Önskar att det bara va fm. Hinner liksom inte me!
Besöket hos distriktssköterskan gick jätte bra! Det va en ur gullig tjej! Vi pratade massor o vägde o mätte o hade oss! Jag har nu fått tid hos en dietist, det är 3 veckor dit dock... Fram tills dess ska jag kämpa på! Gotti förbud en månad (för o få bort beroendet) ersätta mkt med fullkorn o börja promenera. Detta ska jag o Patrik göra tillsammans! Just nu har vi grävt ner o tillsammans. Hädan efter ska vi peppa o motivera varandra! Jag ska inte lyssna på andra som säger gör så gör så el det är bara att bestämma sig. Jag är jag o jag gör så gott JAG kan! Men känns så otroligt skönt att få hjälp utifrån, från nån annan. Det är det jag behöver!!!

Så idag vart det havregryns gröt o en fullkorns macka me ägg på till lunch, för både mig o barnen ;)

Nu ska jag vila ngr min innan Tim ska väckas. Sen sak julsakerna börjas packas ihop o tänkte jag skulle hinna bada o duscha barnen innan de ska få middag. Hoppas jag hinner det jag vill hinna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar