lördag 10 januari 2015

Lördags morgon

Sov till halv nio. Har precis ätit frukost framför tvn...

Proteinrikt! ;)

Nu känner jag mig seeeeg. Så blir nog till o jäsa i soffan en stund till!! 
Känner mig smått nere... Men vet att det dels beror på att vi nu sett ALLA sagan om ringen filmerna o hobbit filmerna... Töntigt, jag vet! Men brukar kunna bli så me filmer för mig... O sen är det ju snart dax o börja jobba. O tro mig, jag trivs på mitt jobb, det handlar inte om det. Utan det är det här me o upp i tid, iväg i tid, hem i tid, middag, ja allt det vardagliga som praktiskt taget alla har! Men det stressar mig. Trivs som bäst att få gå hemma... Med barnen såklart. Men men. Nu är livet så här o det är bara o göra det bästa av det!!! 
Har några saker jag vill hinna me idag... Får se vad som orkas o hinns me, ska hämta barnen om en liten stund! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar