fredag 23 januari 2015

Dagen före...

Mannen fixade en super god middag!!! Jag hann damma o städa badrummet innan. Så vi satt o njöt av en väldigt sen middag i lugn o ro. Barnen fick bara med o göra sina egna burgare, små o söta. Sen välja tillbehör! Direkt efter middagen åkte jag upp på Gränby. Köpte inslagningspapper o kort. Ett par byxor till Tim på KappAhl som han ska få i morrn :) Hittade oxå en jätte fin Frost klänning till Ida som hon ska få när hon fyller år :) Gick sedan o hämtade ballongbuketten o köpte fler tallrikar. O handlade det sista. När jag kom hem o hade lämnat av allt åkte jag o parkerade bilen hos min farmor o farfar o gick hem, tur vi bor nära ;) Camilla o Richard kommer ju i kväll :D Väl hemma sen tog jag mig en dusch o sen slog vi in Tims presenter tillsammans jag o mannen :) Kul hade vi! Hahaha! 
Men tror vi kommer få en lycklig 3-åring här i morrn bitti.....

Ska bli kul o se hans reaktion när han får se detta :D


Han kommer bli överlycklig bara av ballongerna :)


Paket o turtles kex ;) Lite gott på morgonen måste man ju få på sin födelsedag :) O eftersom kalaset i sig går i frost tema så körde jag på bilar på inslagningspappret o ett Jake o pirater kort ;)

Sitter nu i soffan o funderar på o gå o sova. Trist innan de kommit men de skulle bli sena. O jag känner mig ju inte alls pigg... Ingen vila på hela veckan... O i morrn är det oxå fullt ös!! Men det ska bli så himla kul!!! Älskar o fira barnen!!! :D Är nog lika spänd som Tim just nu! Hahaha! På söndag däremot, då tänker jag inte göra ett jota!! Bara ta det lugnt!! ;)
Jag har inte bakat nåt till detta kalas. Känns skit trist!!!!! Men har inte orkat när jag mått dåligt hela veckan :( Har några kolakakor kvar sen förra baket, har köpt gifflar, minimuffins, o så ska jag baka kladdkaka i morrn o göra en fruktsallad till det, o grädde ;) Det får räcka! Det är Tims önskemål o ha det som tårta, så då får det bli det ;)
Fixa lite o sen hoppa i säng. I morrn blir min lilla kille 3 år!!!! <3 Ofattbart på ett sätt, han är inte så liten längre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar