fredag 2 januari 2015

En stunds vila

Att vi vänt på dygnet är ju ingen nyhet. Men Tim somnade ändå vid kl 20 igår o vaknade ändå inte förren kl 9! :O Kan bero på att han inte sov på dagen. Det har han inte gjort idag heller just för att han vaknade så sent! Ida somnade inte förren vid 21 igår men vaknade vid 8, tycker hon kunde sova till 9 hon me :P vi käkade frukost närmare 10. Haha! Sen hann jag plocka, bädda, tvätta o fixa oss iordning innan moster Amanda o kusin Isadora kom o hämtade Ida för o åka ner på stan o gå på bio, Tingeling! 
Jag o Tim fick besök av Johanna o Stella. Det va evigheter sen vi sågs sist o Stella hade blivit så stor! Fina tjejen! Jag glömde helt bort o ta några kort. Inte likt mig! Det va kul o få prata med Johanna. Vi skulle nog kunna prata hur länge som helst ;)
När de åkte fixade jag lunch till mig o Tim. Mannen kom hem o sen Ida. Hon hade haft det så bra så!! :)
Jag har fått tillbaka min huvudvärk (hade det igår kväll) inge roligt alls! :( Så nu ska jag lägga mig på soffan en stund o vila lite. Vid fyra tänkte jag åka till heidenstams torg o hämta ett paket av två (från lekmer såklart :P ) o sen vidare upp på Gränby. Ska träffa Sara kl fem o så ska vi gå o äta o prata en massa! :)

Mysigt me lite egentid me Lill killen <3


O så dagens :P

Snälla mannen spelar spel i köket me barnen så jag kan få vila lite ifred :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar