torsdag 22 januari 2015

Klockan rullar på!!

Middagen vart riktigt lyckad!! Liiiite mer fart skulle inte skada ;) Tim åt. Ida åt vääääldigt lite... Så svårt, jag vill göra sånt som de ska lära sig äta oxå o inte BARA sånt man vet till 100% att de äter. Men det känns inge bra när de inte ätit nåt nästan :( Men Ida åt iaf potatis, lite fisk, en macka o gurka. O så fick hon välling när de skulle sova, så hon klarar sig ;) Tim åt ju iaf en portion! 
Vid sju tiden när barnen skulle sova drog jag upp på Gränby. Gick till den där affären borta vid gamla skiv butiken, den me party grejor. Köpte fina ljus, ljusarband, ballonger me siffran 3 på (vanliga ballonger) o så beställde jag en ballong bukett me helium ballonger. Tim kommer bli överlycklig!!! :D Åh, som jag längtar tills på lördag, han kommer bli sååå glad för allt fint vi ska fixa, Frost tema (handlade ju en låda me frost grejor från lekmer) o så massa ballonger!! O hans presenter!!! Från oss kommer han få en nattlampa me Nalle Phu, en bärgan utklädnings set o en pirat fé docka ;) Den blir han nog gladast över!! Hihi!

Efter det gick jag o tränade. Gav gärnet!!! ;) Äääntligen, så jävla skönt!!! Sprang som en tok på crosstrainern i 25 min så svetten rann :P Hahaha! I morrn blir det ingen träning, ev på lördag kväll när barnen lagt sig :)

När jag va klar där drog jag in på kvantum o köpte massa frukt till fruktsalladen tills på lör. O lite annat gott ;) Strax innan halv tio kom jag äntligen hem! Trött o slut! Skönt!! ;) Tog mig en dusch o lite kvällis....

Mitt kvällsro te :P o två riskakor på råris me en halv avokado ;)

Nu känner jag mig mör i kroppen, så som man ska när man tränat! ;) Känns sååå skönt att vi är lediga i morrn, håller tummarna att vi kan få en lugn o seg morgon innan det ska städas! Ut o leka i snön måste vi ju oxå ;) Dock ingen pulka om inte Idas hjälm hittas, gah!!!!!!

Borsta tänderna o hoppa i säng ska jag ta o göra!

Godnatt!!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar