söndag 25 januari 2015

Däckad!

Fy alltså!!! Är glad att mannen gick upp med barnen i morse. Egentligen hans sovmorgon. Jag skulle ju ha igår men eftersom Tim fyllde år så ville jag ju upp med honom. O idag mådde jag verkligen inge bra när jag vaknade så Patrik gick upp. Jag masade mig upp kl 9 o gjorde alla sällis under frukosten o sen åkte Camilla o Richard hem. En kort visit denna helg då de behövde hem till katterna. Som alltid lite tomt när de åker. Även om jag just nu är helt slut. Gick o la mig efter frukosten när de åkt o gick upp nyss... Patrik serverar barnen lunch just nu o sen ska Tim sova. Då åker Patrik o Ida iväg o ska handla o sen göra en sak till ;) Jag hoppas att Tim håller sig lugn när de är borta då jag lär ligga i soffan under tiden. Måste vila så jag orkar upp i morrn. Ska lämna Ida på förskolan kl 8.30 o så åker jag me Tim på 3-års kontroll kl 9. Sen lämnar jag honom o åker o jobbar, om jag orkar... Kan verkligen inte va hemma mer men är man sjuk så är man.... 
Blir tyvärr ett bildlöst inlägg, skonar er från en selfie ;) El förresten, ni kan få en från igår....

Lite smink så syns det knappt att man är dålig ;)

Hoppas du har en bättre o roligare söndag än mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar