onsdag 28 januari 2015

Va det nån som sa vila?

Pyttsan heller! Suck! Jag brukar inte ha SÅN fobi mot kräksjuka. Går aldrig bananas o rengör överdrivet mkt el så. Brukar bara köra på som vanligt me o va noga me o tvätta händer mm. Blir nån kräksjuk ja då rengörs toalett ofta o handdukar byts. Har man blivit smittad så har man, då hjälper det inte. Men denna gång fick jag lite smått panik. Jag ORKAR O VILL verkligen INTE ha kräksjukan (vem som nu skulle vilja det?!) Så nu tvättas det för fulla muggar. Snuttarna ligger i maskinen nu. Nästa vända blir det filtarna deras o så småningom ska deras sängkläder tvättas o alla handdukar. Tror inte det hjälper men känns iaf bättre.... Så det är vad jag kommer syssla me idag. Tvätta! O vila så gott jag kan däremellan...

Denna tvättställning kommer bli överfull idag, likaså dörrarna här hemma...

Tim verkar inge pigg idag. Rödrosig om kinderna, lite varm o super gnällig!! Men tror han är trött oxå. Har lagt han i hans säng o satt på Frost på tv i deras rum. Hoppas han somnar snart.... Han behöver det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar