fredag 8 maj 2015

VARNING!!!

Varnar för en HEMSK selfie!! Men så här är ju livet....

Osminkad o mår blääääää!!!!!

Ida har vaknat o pipit om vartannat hela natten. Klagat på halsen. O är förkyld. Min hals har blivit värre o jag är förkyld nu o huvudet känns sååååå tungt :( Idag är jag o Ida sjuka... Idag FÅR man ta det lugnt o mysa massa i soffan!! Tim är små snorig men annars pigg. Ingen av oss har feber ÄN... Bankmötet dårå... Skit!!! Farmor ville inte komma hit om vi är dåliga. Det förstår ja. Hon är 76 år. Hade för några veckor sedan en ordentlig lunginflammation o låg i över 40 graders feber läääänge. O har därför sänkt immunförsvar. O min mamma kunde inte heller... Funderar på hur vi ska lösa det. Om Patrik kan åka sj... Det är drygt en mån väntetid om man ska boka om o vi vill o behöver verkligen göra detta nu. O jag skulle hämtat Patrik me bilen, han har ju ingen, han cyklar ju... Hmm, hoppas det löser sig!

Nu blir det lungt o mys!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar