tisdag 26 maj 2015

Vad skulle jag göra..

utan mina underbara kärlekar!!! Dom kan trötta ut en som få... Men kärleken, lyckan o glädjen dom ger, ger mig oxå så mkt energi!!! 

Jag älskar er oändligt mkt mina fina underbara bustroll!!!!! <3 <3

Jag blir tårögd av lycka när jag tänker på dom, på den glädje o kärlek dom sprider! Man blir så glad av dom! 

O så till nå annat. Föräldramötet gick bra, tog knappt en timme. Lagom! När jag kom hem hann jag precis pussa o krama på barnen innan de somnade :) Mannen drog iväg till blomsterlandet o handlade massa blommor (vi hade i våran förening 20% rabatt där i kväll) så nu blir det ännu finare på uteplatsen :) Han är så duktig min man, jobbar på där ute o planterar dom nu. Jag, min kropp, orkar ju inte :( 

I morrn efter lämning av barn ska jag till sjukgymn o köra gärnet!!! Sen har jag lite annat o ta tag i...

Nu blir det tv en stund innan sängen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar