måndag 11 maj 2015

Det är inte lätt o va sjukskriven

det ska gudarna veta... Jisses! Som jag brukar säga, man måste va frisk för o va sjuk... Efter lunch satt jag vid datorn nästan 1 timme för o fylla i sjukskrivningen. Ringde chefen flera gånger o fick sitta o räkna o fylla i massa frågor. Sen kommer det med STOOOR sannolikhet komma hem papper me saker som ska kompletteras så är det alltid. Chefen hade iaf sagt till henne på försäkringskassan att han trodde inte dessa två veckor skulle räcka utan att det skulle bli längre. Sj hoppas jag på ytterligare två veckor till. För o verkligen kunna återhämta mig. Men främst hoppas jag på hjälp!!! Få bukt med detta. För det här går fan inte längre. Känner efter idag, bara av att ha varit iväg till röntgen o sen suttit vid datorn att det gör helvetiskt ont!! Jävla revben alltså!! Nåt mer måste man kunna göra än "bara" träna o vila. Jag måste ju för sjutton kunna leva oxå!!! Gulliga mamma va förbi me en ur söt blomma....

Älskar färgen!!! Sånt här uppskattas verkligen! Man blir alldeles varm i hjärtat av en sån gest!

Nu ska jag snart hämta kidsen. Hade tänkt cykla men det värker för mkt :(( Det är "bara" till o bita ihop! Tim har livat mig att hjälpa till o röja upp på deras golv då ALLT åkt fram under helgen. Ida kämpade på länge igår men Tim vägrade då han va för trött. Så det ska göras direkt när vi kommer hem! Hade tänkt duschat dom men det får nog mannen göra efter middagen känner jag....
Ne, hämta hem mina älskade bustroll! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar