fredag 22 maj 2015

Mina underbara kottar!!!!

Först o främst, det hick bra hos sjukgymn. Ett revben som satt snett. Mer ofta än sällan det är så nu för tiden. Kom hem till två busfrön! Tim gick ut på uteplatsen medan jag fixade lunch. Barnen åt gårdagens middag o jag Modifast....


Sen satte jag igång me städningen. Dammsög ÄNTLIGEN alla rum!!! Barnen lekte på för fullt! Byggde koja i vardagsrummet :) Sen åt vi mellis innan vi gick ut på skogspromenad! Älskar att bo i stan men ändå ha så nära till naturen!!
Nu blir det många kort....

Here we come!!! Full rulle ;)


Ida plockade bort sniglarna på stigen så vi inte skulle trampa på dom....




Tim hjälpte till han me :P


Ida plockade såklart blommor!


Under barken fanns det både larver o spindlar. Ida är inte ett dugg rädd utav sig o ska gärna hålla i alla kryp hon hittar! :P


Lek i en koja!


En död fågel... Tror det va en duva... Tim ville titta länge på den. Yack! Hahaha!


Kolla här mamma!!




Jag kan hänga här som en apa ;)




Den här kan man gunga på ;)


Kolla vad jag kan!


O så en bild på mamman ;)


Här kastade barnen stenar o barkbitar (båtar) i vattnet i diket...


O så plockade vi gullvivor till pappan <3


O denna hittade Ida :)

Efter 1.5 timme ute i skogen där vi gått o gått o klättrat vart vi lite trötta :) Så när vi kom hem slog jag på en film till barnen o hav dom en varsin glass. Jag dammade. Men nu har jag oxå satt mig me dom i soffan en stund innan middag ska Fixas ;) Ida har längtat jätte mkt efter sin pappa idag. Va ledsen ett tag där efter lunch o ringde o pratade med honom <3 De har knappt setts den här veckan pga massa olika saker. Så nu är det en som längtar till pappan kommer hem om 50 min, o ska pussa o krama honom massor då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar