fredag 8 maj 2015

Pang sa det!

När Patrik kom hem strax innan halv sex pratade vi lite o så vid sex tiden gick jag o la mig i sängen. Total slocknade o vaknade kvart över åtta. Såklart sov barnen då... Knappt jag orkade ta mig upp då heller men masade mig upp o åt lite. Har sedan dess suttit här i soffan....

Trots att jag sovit är jag helt slut, ser helt slut ut....

Täppt i näsan mest hela tiden (när man är nässprays beroende så får man pumpa nässpray hela tiden när man bli riktigt förkyld..) halsen värker, hostar, känner av astman o huvudet o kroppen värker... Ne, bra mår jag inte :(
Efter förra inlägget så när barnen hade badat klart flätade jag fyra flätor i Idas hår (hon vill ha lockigt hår) o sen duschade jag, vek tvätt o slängde in tvätt i maskinen som jag sedan hängde. Fixade middag till barnen o sen kom ju mannen hem o resten vet ni :)

Nu ska jag snart sova, igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar