torsdag 21 maj 2015

Boom krasch!!!

Sovit som en kratta i natt. Inte barnens fel, ingen aning om vad det berodde på...  Vart liiite stressigt precis innan vi skulle åka, men vi hann! Kom i tid till vc, där även mitt sjukskrivningsintyg låg. 3 veckor hade han sjukskrivit mig. Tom den 15 juni. Så får vi se om jag börjar jobba den 16 juni el blir sjukskriven längre... Men det känns bra me tre veckor iaf! Det fick bra på vc, men det tog verkligen på krafterna o huvudvärken kom smygandes... Träffade min kusin utanför o vi stod o pratade ett tag innan jag åkte hem. Bytte om o åkte till min sjukgymn för träning. Redan idag gick det lättare, men fan så jobbigt!!! Hahaha! Svetten rinner när jag är där kan jag lova! Jag kör 5 min på crosstrainern innan som uppvärmning. Hon tyckte även jag kunde avsluta me den för o få in konditionen oxå. Sen ska jag ut o gå 30-60 min varje dag OXÅ. O då gå så pass så jag svettas ordentligt o blir andfådd! Alltså min sjukgymn är ju en grym pt oxå ju!! Haha! Hon vet att jag går hos en dietist (dietisten jobbar även där) så på detta sätt får jag även en puschning för o loosa vikt oxå. Om några veckor så ;) Fortsätter på mina 1400 kcal så ska nog nåt hända viktmässigt oxå. Bästa sättet att förbränna fett är o bygga muskler!! Hon tyckte det va bra att de skickar mig till reumatologen så de kan göra en ordentlig check! 
När jag kom hem från träningen va duschen det första obligatoriska!! Hahaha! Sen lunch....

Köpte me mig en liten plocksallad från Ica efter jag varit på vc. Colan va bara tvunget :/ Blir dock vatten till middagen ;)

Har sedan dess vilat en stund. Tagit voltaren då huvudvärken inte vill ge med sig :( Nu ska jag strax hämta hem mina bustroll. Längtar efter dom!! <3
Idag blir vi själva. Mannen ska iväg o träffa en polare o käka me efter jobbet. Så barnen o jag äter middag själva. O de har önskat makaroner o bacon köttfärssås. Hoppas jag kan leverera det lika som pappan ;) Det är nämligen deras favvo rätt men det brukar va pappan som gör det...
Men innan middagen hinns det me lek o bus. O så ska de ju duscha oxå. Så vi har o göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar