söndag 17 maj 2015

F.U.C.K

Har försökt ignorera smärtan. Men det går fan inte! Helvetes jävla revben!!!!!!! Ursäkta mitt språk men alltså jag orkar fan snart inte mer alltså.... Lyckades boka in mig på ett kort besök hos sjukgymn i morrn. Bara så hon kan känna o klämma dom på plats. Måste "bara" ta mig dit på nåt sätt då jag ej har bil i morrn... Tror jag vet varför jag har ont, varför det blivit så här. Men va fan, ska jag inte ens kunna leva?! På tis ska jag rehab träna hos min sjukgymn. Tre gånger i veckan. Där på deras gym. Hon tycker jag ska skjukskrivas längre, så jag kan rehab träna o vila o på så sätt bygga upp musklerna så de orkar hålla revbenen på plats. Jag börjar tro allt mer o mer att detta är nåt jag kommer att få leva med, alltid. Orkar man det. Har ju liksom inte mkt till val... Vad FAN har jag gjort för att förtjäna detta??!! Ja, det är så man tänker... Inte så konstigt, när man inte kan göra ett SKIT!!!!

Många tankar som snurrar i huvudet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar