torsdag 28 maj 2015

Det tar på!

4 timmar (minus en halvtimme där mitt i) va jag ute. Stekte framsidan lite ;) Åt sedan lunch...


Stekte sedan baksidan ett tag! Vid halv ett gick jag in. Man får se till o ta det lugnt me solen såhär i början. Den har ju liksom inte velat visat sig så mkt under våren... Provade även den ena målarboken lite...

Det va riktigt kul! Men det tar sin tid o färglägga, så det testar ens tålamod ;) Nu vill jag bara fortsätta, får se när det blir! 

La mig på soffan o halv slumrade i typ 40 min. Nu är jag tröttare än tröttast! Som det brukar bli när man vilar på dan... Piggheten kommer (hoppas jag, brukar det iaf...) lite senare ;) Får se om det blir mellis inne el ute me barnen. Vad de känner för... Måste ge dom middag lite  tidigare idag, tänkte göra pannkakor me grädde o sylt, då det kommer en hit kl 17.30, precis när Patrik kommer hem, o då vill jag ha fått undan efter middagen... Så tänkte jag o mannen köpa hem käk o titta på en film när barnen lagt sig :)

Ne, nu tänker jag hämta hem mina älsklingar!! Med bilen denna gång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar