måndag 25 maj 2015

En hel del nytt!!

Träningen blir ju så mkt roligare me lite nytt! Nu när jag kör styrka3 ggr veckan o pw 7 dagar i veckan, o svettas som en galning då jag får jobba gärnet. Så behövs det fler än två par byxor, två par linnen, två t-shirts (som är för varmt att ha inne på gymmet) o en sport-bh. Hittade ett par skor. O ibland är det bra o ha små fötter så länge man kan hitta de skor man vill ha. Jag har haft asic skor som jag varit jätte nöjd me. Men nu, efter 4 el 5 år så är de slut. Jag får ont i benhinnorna o skavsår o blåsor. De har blivit för stora. Det är 35.5 på dom. Nu provade jag asic på barnavdelningen. Me samma dämpning o så, men hade svårt o bestämma mig för om jag skulle ta strl 34.5 el 35. Han som jobbade där tyckte 35, o jag vill lita på att dom kan sin sak. Men de jag har nu är ju som sagt för stora, men inte mkt större än de nya (en halv strl) Kan det ändå göra sitt? De som va 34.5 kom liksom tårna emot kanten lite grann när jag gick. O det är ju heller inte bra. Är mest rädd, att de jag tog i strl 35 ska bli för stora. El kan en halv strl göra så stor skillnad? Gah vad svårt!!!! Så här det skorna ut iaf....

Man syns ju iaf :P

Då barnskorna va hälften så dyra, där kom fördelen me små fötter ;) (ist för 1500kr så kosta dessa 700kr) o det är samma dämpning som damskorna. Så kunde jag unna mig lite nya träningskläder oxå....

Sport-bh, byxor, linne o strumpor :)

Inte ens då kom jag upp i samma summa som ETT par damskor ;) Ibland (för ofta) är det kul o handla! Hahaha!
När jag kom hem käkade jag lunch, en pastasallad jag hade förberett. Har hunnit me o köra tre maskiner tvätt o vikt en. Men thats it for today!!! Ska dricka upp mitt kaffe nu så ska jsg hämta hem kidsen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar