måndag 4 maj 2015

Säger godnatt

Känner mig lite ledsen. Tim somnade faktiskt efter att vi blivit lite osams :( Han flippade ur o skreeeek, då satte jag honom på sängen o sa att, lugnt o sansat, att han kunde sitta där tills han lugnat ner sig. Han blev ännu argare, skrek o slocknade efter bara nån minut. Sånt känns aldrig kul :( Det är tur jag hinner träffa honom i morrn bitti! Min älskade lilla prins som har så mkt energi o så mkt han vill få ut att han knappt vet vart han ska ta vägen ibland. Det är inte lätt o va liten, o samtidigt vilja så mkt... Viktigast är att dom ALLTID vet att mamma o pappa ALLTID finns där, o ALLTID älskar dom!!! <3 <3 Och det VET dom! Vart nog lite känslosam efter jag tittat på Parneviks där en av deras döttrars klasskompis hade tagit livet av sig. Fy fan alltså....

Jag har lagt mig. Me tanke på hur natten va så är det lika bra. Hoppas jag kan sova i natt då natten som va inte bjöd på många timmars sömn...

Hittade denna...

Har sett den förr. Detta är något jag borde läsa VARJE dag OCH ta till mig...

Läsa är en sak, göra en annan....

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar