fredag 1 maj 2015

Men vad är detta nu då????!!!!!

Vilade ju en stund me Tim. Kom inte riktigt till ro o somna men vila iaf. Efter en timme väckte jag honom o han ville minsann fortsätta sova :P Men vi gick upp o då hade precis Ida o Patrik ätit lunch. Vi satte oss o åt vi me o Patrik o Ida drog iväg. Efter vi hade ätit busade vi o lekte för fullt! Mysigt o va själv me ett barn ibland :) Barnen tycker oxå det är kul! O så mös vi såklart oxå! Sen bestämde jag o Tim oss för o baka en äppelpaj...

Tim är en hejare på o hjälpa till! :)


Resultatet!

Patrik o Ida kom hem när pajen stod i ugnen. Patrik bar ut sina fälgar i bilen me hjälp av Ida ;) O lagom tills vi skulle sätta oss o fika dök Amanda upp här utanför, väl tajmat ;) Så hon kom in o fikade me oss o vi hann prata lite mellan barnens iver om mosters uppmärksamhet ;) Ida hann smycka moster så fint såååå....

Ser ut som en hippie :P haha, så fin så!! <3

När hon gick tog Patrik me sig barnen ut. Jag röjde upp i köket o gick sedan ut till dom...

Började känna mig hängig...

Vi va ute nästan 1.5 timme. Även om det va ruggigt för en annan så lekte barnen o hade det jätte kul! :) Men jag började känna mig febrig :( Vi gick in o barnen o Patrik åt middag (jag va inge hungrig..) Direkt efter middagen, vid fem tiden, drog Patrik i väg till verkstan för o fixa me fälgarna till sin bil (som han sålt) han ska sälja fälgarna oxå. Får se när han dyker upp, men lär bli sent... Barnen ska strax i säng, då ska jag hoppa in i duschen o sen ska jag nog ta mig nåt o äta. Kryps upp i soffan... Jag har bara känt mig sämre o sämre. Nu har jag så ont i galen att jag knappt kan svälja o känner av astman, huvudet känns tungt oxå... Hoppas att det isf bryter ut om det är nå skit på g. Hatar o gå o känna mig halv risig... Aja, får se vad som händer. 
I kväll blir det iaf en kväll i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar