lördag 2 maj 2015

Familje mys stund!

Strax innan kl elva plingade det på dörren. Då sov jag fortfarande :/ Hahaha! Det va Jonna som ville leka me Ida o Tim. Jag gick upp o sen kom även Lisa förbi en sväng o vi pratade verkligen om ALLT! Så skönt, vi är så lika i tänket o vi har mkt o prata om. Efter ett tag gick hon till tvättstugan, jag o Patrik tog me alla barnen ut o så va vi ute drygt en timme. Lisa kom o tog me Jonna upp o vi gick in o käkade lunch, vart en sen lunch kl halv två. Men barnen hade inte ätit frukost förren runt halv tio heller så! :) Nu sitter jag, o Tim ligger, i soffan....

<3

Patrik sitter bredvid vid datorn o Ida sitter på golvet bredvid o bygger me smålego...

<3

En liten vilo stund då barnen är trötta. De är snoriga men rätt pigga annars. Jag mår nog sämre. Halsen känns inte alls nå bra o hela kroppen känns matt :( Ska vila en stund jag me, sen har jag råkat lova barnen att de ska få våfflor till middag... Jag o mannen ska äta kotletter, oxfilé (till mannen) ist. Inte så suga på våfflor en lördag :P Men då måste jag till affären en sväng... O så ska de ju få lite lördagsgodis oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar