onsdag 20 maj 2015

Ont är bara förnamnet!

Vaknade i morse o insåg att det inte va bara kroppen som värkte som fan, utan den där jälvla huvudvärken alltså!! Tanken va att Sara skulle komma hit vid halv tio o vi skulle planera våran get away lite o äta lunch. Men vart tvungen till o ställa in :( Insåg att jag inte skulle orka... Så jäkla trist!!!! Men ett måste... 
Gick upp me barnen (idag va det Ida som sov lite längre till kl 7.40 o Tim vaknade runt 7.15) , åt frukost (Modifast) o lämnade dom runt kl 9. Svängde förbi Willys på engång då jag insåg att jag inte kommer orka det sen. Så köpte en soppa, en viktväktarsoppa som är så god!, o lite färskt bröd. Köpte även nudlar till dagens middag. Det är nog det jag orkar knåpa ihop idag känner jag. O så köpte jag voltaren som va slut här hemma. Glad att jag inte har nåt jag ska iväg på idag! Storhandling ska göras men det får mannen göra när han kommer hem, då jag ju inte får bära...
Nu ska jag vila en stund innan jag ska äta lunch o skriva ihop en nota till handlingen...

Innan träningen igår... Tänk om jag visste vad som komma skulle :P haha! 

Fy fan va ont jag har alltså. Dumma huvud!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar