onsdag 13 maj 2015

Bröllops outfit rekat!

Har nu provat outfiten. Har två olika par skor o välja på beroende på väder. Kanske blir ett par till, i o ifrån kyrkan o sen de andra, öppna paret, sen i lokalen..

Dessa öppna skor... Älskar klänningen! Sen har jag kass hållning här :P hahaha


O dessa om det blir kallt och/el regn... Men vi håller alla tummar o tår för fint väder såklart!!!! :D

Sen har jag två olika koftor o välja på, kan inte bestämma mig!!! Vad tycker du?

Denna....


El denna?

Visst kan man väl ha en vit kofta? El? Tycker sånt här är så svåååårt!!! Är det varmt o det bara räcker me en tunn jacka kommer jag ha en tunn beige jacka på mig...

Har även nu hunnit fixa mina naglar. Tänkte köra på lös men då mina JUST NU är tillräckligt långa kör jag på naturliga. Men går de av blir det ett akutbesök till affären o införskaffa lös! Hahaha! Körde på min variant av fransk manikyr...

Kör på en vildare färg, inte kritvit, utan lite mer åt silver/vit färg. Svårt o förklara! O sen topplack på det!


Risken finns att det måste fixas till på fre fm....

Nu är det mesta förberett. Känns skönt! Funderar fortfarande på håret... Tillåter kroppen SKA jag locka det!! Färgningen av utväxten får jag hoppa :( Vill inte riskera o få färg i ansiktet/på halsen/på öronen som inte går bort tills på fre :/ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar